Jumaat, 28 Januari 2011

pengalaman ke'ko'op'an

hari nie aku ade something yg baru. hari nie first day aku jage ko'op. bagi cpew yg tataw, ko'op mean koperasi. haha! astaga, macam2 kerenah yg aku jumpe. huhu~ teramat tarak boleyh belarh . haha
oke2. kuar jew dr makmal kimia, aku ngan wan aiena tros naik kelas. n then gi turun bilik guru, gi jumpe cikgu azizah cbb nak amik kunci ko'op. aku engat kan si aien ngan si  yana tu da amik. haaiyya. so makne nyew, di hari yg first nie, aku larh org first yg bukak an kunci !!! kunci da bukak. haha
orang first yg beli is

  1. wan aiena. haha " ta ley bla"" haha
  2. n then ade r  budak2 form 1.
  3. pastu sir lee hin mun. 
  4. pastu budak2 ptg ntah dr mne dtg nyew...haha
haiyaa, tggu punye tggu, si aien ngan si yana tu ta sampai lagi. haduhh, mane ler dorang nie. jgn ler kate korang lupe sebab ary nie yana pkai bju ko'op. ta mungkin lupe ,..kn2? haha

lame bebeno aku tggu dorang ! n then baru larh sampai. hoho~ oke nak cter pulak psl yg tarak leyh blahhhh !! alkesah nyew, ade larh budak foorm 1 nie, dea nak beli baju sukan. oke fine. aku tgk saiz badan pown aku da taw nie mesty kompem saiz S. pastu dea mmg ckp na saiz S. so aku kasi ler. paztu aku ckp, bkk dlu plastk 2. tgk oke ke edak. dea pown bukak ler. then, dea ckp " besa larh bju nie"
alu ckp r. nie larh saiz yg paling kecik. kalo nak jgk, pandai2 la repair ckit. haha
pastu kwn dea yg sorang nie pown ta ley blah, jwb" bkn repair larh akk, kecik kaan"
oke fine !! tamao speaking kowt ! whatever ler. oke aku kalah..haha
pastu budak yg nak beli bju tdi tu ckp " akk bju nie besa larh, nk saiz M larh "
adushhh. pening2. setahu aku, saiz S ler yg paling kecik kalo dibandingkan ngan M. yg dea nak mintak M tu apesal. tdi ckp besa sgt. haha ( sowy gurau2 ja)
aku pown explain ler kat dea yg S tu lagi kecik dari M.
haiyoo, dea nak gak tgk saiz M tu .
aku pown pegi blakang. cri saiz M. yeahhh, M da abish. haha
aku kedepan blek n then ckp " adeq, saiz M da abis, yg tggl cume saiz S ngan XXL. nak XXL kew? heheh"
hahax. bdk tu pown diam kejap. n then aku soh dea pkir elok2 dlu sme ade nk beli or tak.
pastu last2 nyew, dea beli gak !
tapi cter nye ta abesh cmpai citu. dea ta blek2 klas lgi lorh. ngibuk tnye kat si aien tu, " akk knai x syafiq 3aaeelit?" aien pown loye buwuk r.
ain: la engat kan nak ckp 3 Aaa. rupe nyyew ade  AAeelit.
sebut nye laen bebeeno..huhu~ sowy2.
hahax. aku mleh nak lyn kalo bab cam nie.,..

nie larh pengalaman pertama aq jage ko'op. huhhh..,. tapi bile engat2 blek, funny pown de gak..huhu~
oke2. daaaa. see u againn.
                                      
                                                                 penglipur lara :
ajiem aka iema aka aziemah aka milo aka merenx

Tiada ulasan:

Catat Ulasan