Rabu, 19 Januari 2011

anda cantek !

aku suke giler tgk muke kwn2 aku bile dorang pkai tdung. seriously, cute. aku rase lagi okeyh kalo dorang pkai, daripada tayang " hair ". ( sorry kpd sesape yg trase ) takde niat pown k. cume nak kasi taw yang aku suke tgk korang pkai tdung. itu aja. tpi terpulang la. sbb ny hak individu. tak boleh nk dipakse pakse. huhu~
tpi aku tak suke bile ade org yg pkai tdung, sbb die dipuji cantek bile pakai tudung. " itu name nyew tak ikhlas pkai tudung ". soo, terpulang la. cam yg aku ckp tadi. bnde cam ny tak leh dipakse pakse. kene dr hati yg ikhlas. maybe dorang tak trbukak aty lagi...

tpi aku lagi tak suke bile, ade org yg kat skula pkai tdung giler labuh , n then kat fesbuk tayang " hair"
itu da dikire hypokrit !! kat skula punye r alim, tpi kt fb tayang2 plak. haish. manusia ny macam2 perangai nyew. tpi lantak dorang la. cm yg aku ckp tdi ny " hak individu". aku pulak tak tujuakn bnde nie kat sape2. nie kire cam umum. harap maklum.,...harap faham !


tpi anda cantek bile pakai tdung !!
hehehex,. ngeee~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan