Rabu, 19 Januari 2011

ko'op ~

bile ckp pasal ko'op mesti ramai yg mrh. haha. nie mesti kes barang abesh la nie. tapi mmg btoy pown byk brg yg da abesh. time aku nak beli buku pown da abish. masuk form 4 ny due kali gnde byk kne gune buku. so mmg kne beli due kali larh. haha. tpi bkn slh abg2 n akk2 ko'op yerk. dorang just tlg jualkn brg. tpi nak wat camner, stok udah abesh. haha. 
tpi kalo aku jdi dorang, msti aku tension giler. ye larh, tiap2 kali brtugas jew mesti ade yg tanye
" bile roti sme air mao sampai" haha

kawan aku sendiri pown ade tanye kat senior haikal 2. haha
naseb larh sape yg jdi pengawas ko'op. korang kene la jwb dgn penuh kesabaran. wahahaha
ny ha lupe plak nk kasi taw. ari tu aku dew tulis kat blog ny yg ade tawaran jdi pengwas ko'op en?
utk pengetahuan korang : aku x jadi larh. hahaha
cter nyew agk pnjang. kalo nk d'cter pown kompem smpai esk ta abesh. haha~
lagi pown aku ta nk men'aib kn name sape2. biar larh hnye aku, n de gengs yg taw.
nanti kecian pulak kt bdak 2. kalo nk d'ikut an hati mmg r cam bengong jewp. tpi lantak larh. yg lepas tu biar la lepas. tak mao pkir2. huhu~


ramai gak yg ckp kt aku : npew ko tak sounds jew budak tu?
                                       npew ko tak cter jew kt cikgu azizah 2
                                       kalo aku jdi kau, da lame aku push die ltk jwtn 2.

aku mmg da sound budak 2. ain , zhera, shera, wan pown taw. dorang pown tlg setle kn psl nie.
tpi aku takde larh sekejam tu smpai nk push die ltk jwtn tu.
mmg la die yg slh. tpi kecian kowt.
hurm, biar larh. da tak mao pikir lgi da.

2 ulasan:

  1. hye dik. wink wink. ade blog ye. nice... ;) follow kak. :)

    BalasPadam
  2. oke sy da follow blig akk yg cntek tu..hehe
    nyway, trime kaceh cbb follow sy ;)

    BalasPadam