Sabtu, 22 Januari 2011

habit~

al kesah nyew, nie sume habit aku. yg (-) ade, yg (+) pown ade. tpi lebey byk cter yg (-) jelarh. haha. diam2 taw. dont tell people !! LOL la ko iema !! haiyoo
aku suke :

  1. bace buku dr blakang " hobi wa"
  2. aku lebey suke bace kamus dari novel " ??? "
  3. aku lebey suke minum dari makan .
  4. sebelum aku tido, aku akn pstykn akk aku dgr cter aku. " penglipur lara dorh"
  5. aku suke share secret ngan org yg tak rpt ngan aku. " ta taw nape"
  6. aku tak suke mkn pagi2 " so jgn pkse aq"
  7. aku mleh nk pegi kdai semate mate nk beli 1 brg, " sowy mory" kalo soh aku fotostat, baek aku print jew kt umah. haha
  8. aku tak suke org pnggil aku adeq " law pown mmg hakikat nye aku ank last"
  9. tido ptg2. " wa syok nyew"

    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan