Jumaat, 29 Julai 2011

perbezaan

hehe (apehal kau gelak gelak ni) eh , korang perasan tak ?
perasan tak perbezaan aku . hehe *ayat menggedikss
tengok la perbezaan post aku yang dulu and sekarang.
bezakan ! haaha (taknak tengok tidak mengapa, saya tidak memaksa anda pun :P)

*saya sudah mula menggunakan ayat penuh (ayat skema) not short form ! (bajet matang sangat la tu ! haha)


dulu aku tak suka GILA dengan orang yang TAK tulis short form. dulu bagi aku , dorang yang tulis ayat skema tu tak mature + ketinggalan zaman + kuno gila ! TAPI , sekarang ni aku rasa actually orang yang tulis ayat penuh tu lah yang mature . *opps sorry , tiada niat untuk mengata sesiapa

aku tak paham kenapa dorang suka sangat tulis ayat cikai !
contoh : shaye shuke awk .
            : sayew taa ckew awk un
            : ko nyh cpew ek ?
            : nth . ko 2 r cpew, ttbew jewp tgo2 aq

HAHA . ini hanya contoh sahaja . kalau tulis mesej , conferm membazir kredit.
perlu ke nak tambah huruf huruf kat belakang tu ? wajib ke ?
sorry to say la , kadang2 meluat jugak tengok ayat ayat macam tu :P

anyway , lain orang lain pendapat . tapi aku sendiri dah selesa guna ayat penuh  :)
terpulang lah . yang penting just jadi diri sendiri . tak pretend ! fullstop !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan