Sabtu, 12 Mac 2011

aku sombong atau ko ?

haish ! jgn suruh aku tego dia ! fullstop. erm, korang nie jgn larh nak suruh aku masuk skali kat situ...eiii..
zhera : anda jgn merepek sal mimpi n firasat tu . tak betol larh yang oii..haha. urm, wan ko pown same dont believe2 ya..haha. haish fahami aku ckit. mane leh aku tego dia. tak fair laa.
ala lagi pown wat pe aku nak tego dia..tak de sebab....so?
aku sombong ? : byk la korang aku sombong ! aku or dia yg sombong ? !!
kang if aku tego,.n then dia wat bdo...aku gak yg segan giler plus plus plak.
urm..kalo dia tak tego aku,.wat pe aku nak tego dia kn? betol x ??
aku sombong dia lgi plus plus sombong
im not arrogant larh. try tego aku nanti aku smile...haha "kidding ja"

2 ulasan:

  1. hehheee.. oowwww sogan2 pulak... hik3 :P

    BalasPadam
  2. segan la jugak . lagi pun ego kena tinggi :P

    BalasPadam